Welkom!

10 04 2005 § 14 reacties

Welkom! Jessi.nl is veranderd, maar dat had je vast al gezien. Ik had genoeg van mijn ‘lifelog’ en geen zin meer in het schrijven van ‘ik-ga-zo-boodschappen-doen’ verhalen. Leuk om te lezen op andere websites, maar voor mij niet interessant genoeg. Ik ben een PABO studente en heb besloten mijn weblog te wijden aan het basisonderwijs. Nieuwtjes, ervaringen, nuttige links… ik ga ze allemaal posten. Ik hoop dat ook mensen die niet uit de onderwijswereld komen zo af en toe hun mening willen komen geven. Het onderwijs is namelijk een zaak van iedereen…

p.s. Ik ben nog bezig met de website, dus mocht je iets vreemds tegenkomen dan hoor ik het graag.

§ 14 Reacties op Welkom!

  • Corrie zegt:

    Heel veel succes met je nieuwe site!
    We worden weer vaste lezers!!

  • MacPhisto zegt:

    Het onderwijs ligt achter mij, de reclamewereld is een oerwoud vol geheime tempels en exotische dieren. Maar niettemin zal ik jouw postjes blijven lezen. Mooie nieuwe leej trouwens!

  • Amna zegt:

    Ik vind het er goed uitzien, alleen zijn sommige dingen in een erg klein lettertype (de reacties, maar ook de links). Leuk, je wordt een echte juffensite!

  • Jessi zegt:

    @Amna: misschien kun je iets preciezer zijn? Welke links bedoel je, er zijn er nogal wat (van verschillend formaat) en de reacties zijn in een groter formaat dan de berichten… Ehm, ik ben er natuurlijk ook nog niet klaar mee. Bedankt voor de opmerkingen in elk geval.

  • Gearz zegt:

    ja ik ben altijd al voorstander geweest van kleine lettertypes dus ik vind het prima zo … ieder zijn smaak laten we maar zeggen..

    Verder wat is rss? kan ik er iets mee??😉

  • Gearz zegt:

    Thnx jessi

  • Amna zegt:

    Hoi, gisteren kon ik de reacties niet lezen, maar nu wel. Ik bedoel nog wel bijvoorbeeld de categorieën rechts op de site. Niet de categorie zelf, maar alles wat eronder staat. Bij mij verschijnen ze in een dusdanig klein lettertyp dat ik niet kan zien wat wat is…Snap je? Verder vind ik het er heel goed uitzien, maar dat had ik al gezegd.

  • sterrie zegt:

    Ziet er goed uit zeg, je nieuwe site!

  • Amna zegt:

    Toppie, ik ben helemaal blij!

  • Paola zegt:

    hee Jessi, welkom terug…ik ga eens even rondkijken hier🙂

  • Chris zegt:

    Ook over naar WP zie ik. Bevalt het een beetje?

  • Jessi zegt:

    @Chris: Jazeker! Prima spul. Ik heb nu Greymatter, Movable Type en WordPress geprobeerd en WP is een blijvertje.

  • lokimikoj zegt:

    Hello

    Great website! Bookmarked! I am impressed at your work!

Wat is dit?

Je leest nu Welkom! voor Jessi blogt.

Meta

