F of V? – Groep 4

26 04 2005 § 4 reacties

F of V?Een spel voor groep vier, of een andere groep waarbij de vraag ‘F of V?’ speelt. De kinderen maken de woorden met een F of een V compleet. Zo leren ze spelenderwijs welke woorden met een F worden geschreven en welke met een V. Knip als leerkracht de onderdelen van te voren uit. Ze kunnen natuurlijk voor een langere levensduur worden geplastificeerd. Het is de bedoeling dat de strookjes met ‘uur’ en ‘iets’ achter ‘het v’ en ‘de f’ op het speelbord worden gelegd. Veel plezier ermee!

Blad 1 en blad 2

§ 4 Reacties op F of V? – Groep 4

  • Tal zegt:

    Zeer bruikbaar! Ben nog steeds blij met jouw log-ommezwaai: dit is praktisch heel handig.

  • Inge zegt:

    Ik vind de woorden te moeilijk, maar ik heb het aangepast en andere woorden gebruikt. Het idee is leuk.

  • Jessi zegt:

    @Inge: Aanpassen mag natuurlijk, mijn ervaring is dat de kinderen met deze woorden goed uit de voeten kunnen in groep 4… kan per groep verschillen natuurlijk.

  • Michelle zegt:

    Hai. ik vind je dagritme kaarten van Floddertje helemaal geweldig!! Waar kan ik die halen??
    leuke site trouwens

Wat is dit?

Je leest nu F of V? – Groep 4 voor Jessi blogt.

Meta

