Nieuwe kaartjes van Floddertje

17 05 2005 § 4 reacties

HondjeOp verzoek: twee nieuwe dagritmekaarten van Floddertje: televisie kijkenen muziek.

Update 24 mei 2005: Op verzoek nu ook een kaart voor voorlezen.

§ 4 Reacties op Nieuwe kaartjes van Floddertje

  • anja verhage zegt:

    Erg leuk die kaarten van floddertje!
    Ik ga ze gelijk gebruiken, alleen mis ik er een van taalontwikkeling, b.v.voorlezen. MIsschien kan die ook geplaatst worden?

    B.V.D. Anja Verhage

  • MarS zegt:

    Zelf gemaakt? Super!

  • Jessi zegt:

    @Mars: Jep. Eindelijk kan ik mijn twee studies combineren!🙂

    @Anja: ik zal proberen een voorleeskaart te fabriceren.

  • irene zegt:

    egt super!!!
    ik ben 1e jaars student aan de pabo en zie al leuke dingen die ik kan gebruiken!!
    die dagritme kaarten zijn erg leuk!!!

Wat is dit?

Je leest nu Nieuwe kaartjes van Floddertje voor Jessi blogt.

Meta

