Update

4 07 2005 § 4 reacties

Er gebeurt maar weinig op Jessi.nl. Er gebeurt wel veel, maar dan voornamelijk achter de schermen. Zo heb ik mijn propedeuse nu echt binnen, op papier weliswaar. Een officiële goedkeuring van de stage is alles wat er nog ontbreekt. Maar ook dat ziet er goed uit. Gelukkig ben ik overal vanaf, nu kan het versnellen beginnen. In drie jaar de PABO doen moet te doen zijn. We gaan er weer fris tegenaan, de readers voor komend jaar zijn alweer binnen. Maar ik vergeet natuurlijk niet te genieten van mijn vrije tijd. Daar is tijd genoeg voor, 8 september word ik pas weer op school verwacht. Mijn stage gaat hopelijk al wat eerder van start. Groep 6 gaat het worden, ik ben benieuwd hoe de bovenbouw me gaat bevallen.

Verder zijn er weer verzoekjes ingewilligd van de Floddertje dagritmekaarten. Er zijn inmiddels 14 verschillende kaarten te downloaden!

Update van de update: ook mijn stage heb ik gehaald!

§ 4 Reacties op Update

  • MacPhisto zegt:

    Nu nodigde het weer afgelopen paar weken ook weinig uit tot webloggen en urenlang surfen op het internet…

    Maar gefeliciteerd met jouw welverdiende P!😀

  • Tal zegt:

    Je P! Super…geniet van je vakantie en veel succes daarna met versnellen. Ik begin na de vakantie met mijn LIO in groep 7/8.

  • Koen zegt:

    Gefeliciteerd… Op naar het nieuwe schooljaar…

  • Evelien zegt:

    De dagritmekaarten zijn gewoon super! Ook de klasafspraken… Ik gebruik ze volgend schooljaar zeker in mijn klasje.

    Om alles in een Floddertje thema te steken zou ik nog een aantal kaartjes nodig hebben. Zoals de dagen van de week, de seizoenen, eergisteren, gisteren, vandaag, morgen en overmorgen.
    Moest ik mijn takenbord ook kunnen vervangen door de Floddertjes prenten zou het nog beter zijn. In mijn klas hebben de kinderen volgende taken: bord afvegen, uitdelers/ophalers, portier, boodschapper, drank uitdelen, planten water geven, kalender bijhouden, weerman, ramen sluiten, helper van de juf en de klas vegen.
    Moest je die kunnen maken (of een aantal), zou je mij een groot plezier doen! En de kinderen van mijn klasje natuurlijk ook..

    Doe zo verder met de site!

    Groetjes,
    Evelien
    xxx

Wat is dit?

Je leest nu Update voor Jessi blogt.

Meta

