Baantjes

10 07 2005 § 7 reacties

Hoewel ik pas net met mijn nieuwe bijbaantje begonnen ben loop ik nu alweer een nieuwe baan in mijn achterhoofd. Toen ik die nieuwe bijbaan nog niet had heb ik namelijk gesolliciteerd bij een basisschool. Een part-time klassenassistent zochten ze, voor de kleutergroepen. Gisteren ontving ik een brief van die school waarin stond dat ze ´me meenamen in de sollicitatieprocedure.´ Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als ik al tijdens mijn studie in het onderwijs kan gaan werken. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze voor iemand kiezen die wat meer ervaring heeft. Ik ben benieuwd, best spannend hoor. Het duurt nog even voor ik wat hoor, het is immers zomervakantie…

Op een onverklaarbare manier is mijn layout in Explorer vervormd. Ik kan alleen maar zeggen: Get Firefox! Een nieuwe vormgeving is onderweg…

§ 7 Reacties op Baantjes

  • MacPhisto zegt:

    Da’s toch het leukste; werk verrichten dat jou echt boeit in plaats van noodgedwongen studentenjobs waar amper een droge boterham mee te verdienen valt. Succes met de procedures dan!🙂

  • Ik hoop voor je dat je het wordt! Leuk.

  • Sandra zegt:

    Oja, dat zou wel helemaal te gek zijn. Ik hoop met je mee!

    En Firefox rules!

  • MacPhisto zegt:

    Niet dat ik er volledig verstand van heb, maar merk wel altijd tijdens redesign van mijn website dat een soort van “maatverschillen” (spaties, regelafstanden) zijn tussen deze twee browsers. Best hinderlijk, maar weinig dat er tegen te doen valt. Behalve een beetje rekening houden met schiftingen tijdens de opmaak.

    Maar ik ben benieuwd wat je zult creëren.🙂

  • Suzanne zegt:

    Ik gebruik ook al een tijdje firefox. Ik ben er helemaal weg van, heb ook de tabextension zodat je niet 10 pagina’s in allemaal nieuwe vensters hebt maar netjes in 1 scherm. Trouwens lijkt me leuk voor je als je daar aangenomen wordt! Ik loop al stage op de basisschool en heb daarnaast helaas geen tijd meer voor een bijbaantje..

  • Tal zegt:

    Ik duim voor je Jessi!

  • Sudesh zegt:

    Ik haat vuurvossen.
    Ik vind je lay out prima zo!

    En laten we hopen dat het goed komt met de sollicitatie!🙂

Wat is dit?

Je leest nu Baantjes voor Jessi blogt.

Meta

