Floddertje III

12 07 2005 § 5 reacties

Omdat de verzoekjes binnen blijven stromen is hier weer een Floddertje update. Met enige trots kan ik meedelen dat er inmiddels 46 dagritmekaartjes te downloaden zijn. Mocht u de kaarten gebruiken (thuis of in de klas) dan zou ik heel blij zijn met een foto van de kaarten in actie.

Met dank aan juf Francijna.

§ 5 Reacties op Floddertje III

  • Sas zegt:

    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hiep hiep hoera!!

  • Anita zegt:

    Ik vind ze erg leuk!!!

  • Astrid zegt:

    Wat een onwijs leuke dagritmekaarten.

  • j.p. geurts zegt:

    Echt hele leuke kaarten, mijn vriendin is vandaag begonnen als juf in groep 1 en heeft als thema Floddertje, dus ik ga haar blij maken.

    Heel hartelijk dank, en mocht er nog meer zijn over floddertje stuur gerust een mailtje.

    Mijn mail adres: jpgeurts40@xs4all.nl

  • Sebastiaan zegt:

    Hallo iedereen en juf Francijna,

    Ik vind de kaartjes heel leuk, ik heb het gevraagd aan de meester of we ze mochten gebruiken.
    Nu heb ik een veel beter overzicht wat we elke dag moeten doen!!!

    Bedankt en ik wacht tot de volgende er zijn!!!

Wat is dit?

Je leest nu Floddertje III voor Jessi blogt.

Meta

