pabo.jessi.nl

3 08 2005 § 3 reacties

PabowebsiteToen ik nog moest beginnen aan de PABO bereidde ik me voor door alvast boeken te gaan lezen. Maar ook het internet bleek een schat aan informatie te bevatten. Ik probeerde alle websites te bundelen, zo ontstond pabo.jessi.nl. Een verzameling websites die me nuttig leken voor mijn studie. De buitenlandse websites en alle websites van meesters en juffen staan er niet eens bij… Toch vind ik het een aardige collectie, misschien heb je er iets aan.

§ 3 Reacties op pabo.jessi.nl

  • Sberg zegt:

    Je weblog heeft een hele verandering ondergaan. Voor de doelgroep is het echter een waardevol iets, wat een leuke informatie en ideeën allemaal! Ik behoor er niet toe maar ik vind het erg leuk om eens te lezen wat er allemaal te doen valt in het lager onderwijs

  • Tal zegt:

    Ik vind pabo.jessi.nl echt een supersite! Mooie verzameling!

  • Saskia zegt:

    Hoi, wat een leuke en mooie site heb je zeg! Ziet er heel professioneel uit!!

Wat is dit?

Je leest nu pabo.jessi.nl voor Jessi blogt.

Meta

