Regels Floddertje

10 08 2005 § 13 reacties

PabowebsiteVan Juf Inge kreeg ik klassenregels van Floddertje. Gebruik de regels in je klas, om de kinderen zo af en toe even aan de geldende regels te kunnen herinneren. Deze regels zijn visueel gemaakt: “Er is er maar één die praat, zodat het luisteren beter gaat“, “Netjes lopen in de rij, dat hoort erbij“, “(Netjes) blijven zitten op een stoel, dat kunnen er in deze klas een heleboel“, “Nu laten we merken, hoe rustig we kunnen werken“, “Ruzie maken is niet fijn, we willen allemaal vriendjes zijn“, “Wanneer we samen spelen, gaan we samen delen“, “Heeft een vriendje soms verdriet, help hem dan als je het ziet.”

Download hier het zip-bestand met alle regels.

§ 13 Reacties op Regels Floddertje

  • Ik vind die flodder-dingen allemaal erg leuk, maar soms lijkt de tekst niet helemaal bij het plaatje te horen. Of ligt dat aan mij?

  • Jessi zegt:

    @Amna: Ik heb deze kaartjes niet gemaakt, maar ook ik denk dat er bij twee regels andere plaatjes zouden moeten. Helaas heb je de beperking van de plaatjes die Fiep gemaakt heeft… ik heb zo snel geen betere. Suggesties zijn altijd welkom!

  • Andre zegt:

    Hallo Jessi, wat een leuke dagritmekaartjes zeg! Ik wil ze zeker gaan gebruiken tijdens mijn komende lio in groep drie! Mag ik vragen of je die ook niet verzameld hebt in een ZIP-bestand zoals bij die regeltjeskaarten? Zou mij een boel werk schelen! Alvast hartelijk dank!

  • Andre zegt:

    PS: je hebt een heel leuke website. Ook de vormgeving vind ik fantastisch! Echt!

  • juf marion zegt:

    Hoi

    Wij vinden de floddertjes dingen erg leuk en gaan ze voor onze floddertjes groep gebruiken
    bedankt

  • wendy zegt:

    hoi, ik vind de floddertje kaarten erg leuk en zou ze ook graag willen gebruiken in het kdv. Helaas mis ik er dan nog een paar. Kan ik ook verzoekjes indienen?

  • Juf Marielle zegt:

    Hallo!

    Bedankt voor de leuke regelrijmpjes! Kheb de plaatjes van Floddertje vervangen door plaatjes van Olaf (L.J. VIS) en er nog enkele bijgemaakt, erg leuk geworden!

    Succes verder!

    groetjes Mariëlle

    • Ria zegt:

      Ik zou ook heel graag plaatjes van de regels van Vis willen hebben. Zou jij me hieraan kunnen helpen?

      • Nadine zegt:

        Hoi!
        Ik zou het ook fijn vinden om de regels van LJ Vis te mogen ontvangen!
        Alvast bedankt!

        Groetjes Nadine

  • Kris zegt:

    Hoi, ik wil ook graag die regels van floddertje in mijn klas gebruiken maar die link doet het niet meer! Kun jij hiermee helpen>

    • Ria zegt:

      Ook bij mij werkt de link niet meer. Zou je me hier alsjeblieft aan kunnen helpen?

  • marie zegt:

    ehm…zou iemand mij deze kaartjes kunnen sturen??? hopelijk wel…

    groetjes,

    Marie-Louise

  • Nadine zegt:

    Hoi Jessi!

    Zou je mij die klassenregels nog kunnen mailen? Alvast bedankt!

    Groetjes Nadine

Wat is dit?

Je leest nu Regels Floddertje voor Jessi blogt.

Meta

