Floddertje Dagritme

15 08 2005 § 12 reacties

DagritmeEn jawel, het is weer zo ver: er is weer Floddertje nieuws. Omdat er (mede dankzij andere lieve juffen) inmiddels 65 dagritmekaarten van Floddertje te downloaden zijn heb ik besloten om een aparte pagina voor de kaarten te maken. Hier kun je alle kaarten bekijken en downloaden. Veel plezier ermee.

Enne… gebruik je de kaarten? Ik ben erg blij met een foto.

§ 12 Reacties op Floddertje Dagritme

  • Patrick zegt:

    I’m impressed!!! Leuk ook om af te drukken op werkstukken van zaakvakken🙂

  • Ellen Trienekens zegt:

    Heel leuk al die flodderdagritmekaarten! onze school fleurt ermee op!!!!
    We wachten met smart op de dagen van de week!!
    groetjes namens alle kleuterbouwcollega’s van de O.B.S.Eendracht in Apeldoorn.
    Ga zo door a.u.b.

  • wendy zegt:

    hoi, ik vind de floddertje kaarten erg leuk en zou ze ook graag willen gebruiken in het kdv. Helaas mis ik er dan nog een paar. Kan ik ook verzoekjes indienen?

  • lenny zegt:

    Ik ben een student en ik vind de Flodder kaartjes geweldig!!
    Ik gebruik ze voor op mijn stage, en wil ze zelfs voor thuis.
    Zo leuk vind ik ze!
    groetjes

  • Marielle zegt:

    Hoi,

    Ik werd zo nieuwsgierig naar de floddertje-kaarten, maar ik kan ze niet down-loaden. Help!

    Groetjes, Marielle

  • Jessi zegt:

    @Marielle: Het komt weer goed! Even geduld.

  • Miek zegt:

    Geweldige dagritmekaarten!
    Ik gebruik ze dagelijks.

    Dankjewel!

  • evelien zegt:

    Hoi Jessi,

    Ik vind de kaarten geweldig! Zag ze bij m’n dochter in de klas!
    Nu wilde ik ze zelf ook graag hebben voor thuis maar kan ze niet meer downloaden…
    groetjes Evelien

  • Sanne Greve zegt:

    Hallo Jessi,

    Zelf ben ik ook op zoek naar de dagritmekaartjes van flodder voor onze tweeling!! Helaas kan ik ze niet openen/downloaden…..

    zou het op een andere manier lukken?

    Alvast bedankt!

    Groetjes Sanne

  • susanne zegt:

    hoi,

    waar kan ik de dagritmekaarten vinden?

    alvast bedankt!

    groetjes Susanne

  • susanne zegt:

    ik kan ze niet downloaden….helaas!

    kun je me misschien vertellen hoe ik wel aan de kaarten kan komen? Bedankt maar weer!

    groetjes susanne

  • CHANTAL zegt:

    HALLO JESSI,

    IK BEN OOK ERG GEINTERESSEERT IN JOU DAGRITME KAARTEN VAN FLODDERTJE….
    KUN JIJ MIJ HIERAAN HELPEN?

    VR GR CHANTAL

Wat is dit?

Je leest nu Floddertje Dagritme voor Jessi blogt.

Meta

