Seizoenen Floddertje

25 08 2005 § 9 reacties

SeizoenenAls aanvulling op de dagritmekaarten heb ik seizoenkaarten gemaakt van Floddertje. Een handig visueel hulpmiddel bij het aanleren van de seizoenen.

Download hier de kaarten: zomer herfst winter lente

§ 9 Reacties op Seizoenen Floddertje

  • Blijft leuk. Ook grappig dat zij zo goed op de herfst en de winter is gekleed…

  • Sberg zegt:

    Wat ontzettend leuk zijn ze toch!

  • Anita zegt:

    En ze gaat maar door…!

  • JohannaWeb zegt:

    Hoi,

    ik ben op zoek naar een dagritmekaart voor de skelter, is het mogelijk dat er daar aan kan komen via hier??

  • juf Yvonne zegt:

    geweldig al die leuke floddertjesplaten voor onze floddertjesgroep! de klas ziet er zo supergezellig uit!
    juf yvonne

  • Jessi zegt:

    @Johannaweb: Sorry, maar mijn studie begint weer en daardoor heb ik voorlopig geen tijd voor verzoekjes…

  • Annelies zegt:

    Dankjewel!
    Voor de dagritmekaarten, seizoenskaarten,…
    Zeer leuk en héél mooi!
    Groetjes! Knap gedaan!

  • bianca van den heuvel zegt:

    hallo,
    Erg mooi de dagritmekaarten van floddertje,
    wij zijn ook nog op zoek naar de dagritmekaarten van floddertje van kerst, sinterklaas, cijfers, maanden, en oud en nieuw.
    Is er voor jullie een mogelijkheid om deze ook nog op de site te zetten.
    Bij voorbaat dank,
    Bianca van den Heuvel

  • mij zegt:

    leuk!!
    hebben ze leuk bedacht.
    goed idee
    groetjes van mij:D

Wat is dit?

Je leest nu Seizoenen Floddertje voor Jessi blogt.

Meta

