Here we go again!

1 09 2005 § 8 reacties

KrijtjesDe afgelopen elf weken heb ik vakantie gehad. Natuurlijk moest er wel gewerkt worden, maar elf weken lang hoefde ik niet naar school of stage. Op zich natuurlijk heerlijk, maar de laatste paar weken begon de verveling wat toe te slaan. Maar er komt verandering in die lege agenda. Volgende week ga ik voor het eerst kijken in mijn nieuwe stageklasje: groep 6. Bovendien moet ik volgende week weer op de pabo verschijnen. En het werk gaat natuurlijk ook door. Bovendien is het de bedoeling om de studie te gaan versnellen, en die plannen worden ook steeds concreter. Ik denk dat ik over een weekje of vier met verlangen terug kijk op die elf weken van relatieve rust. Het wordt een drukke tijd… maar ik heb er zin in!

§ 8 Reacties op Here we go again!

  • Masha zegt:

    Succes ermee.
    Groep 6 is een leuke leeftijd!!

  • Corrie zegt:

    Heel veel succes allebei in het komende jaar!!!

    Corrie en Hennie

  • Tal zegt:

    Elf weken…ik vond zes weken al lang (om geen stage te lopen dan…) Succes in groep 6, ik heb al weer bijna twee weken met groep 7-8 erop zitten!

  • Anoniem zegt:

    Heerlijk he? Ik kan ook haast niet wachten om weer te starten. Ik begon vorig jaar in groep 6: leuk, maar dat vind ik alle leeftijden tot nu toe. Ik begin mijn stage (groep 4) pas de 18e, maar zie jou hopelijk gewoon volgende week!

  • Ik was vergeten mijn naam te vermelden, dat anoniempje was ik dus.

  • marCel! zegt:

    Suc6 weer Jessi!

  • MacPhisto zegt:

    De vaste regelmaat van studie / werk vind ik anders ook niet verkeerd. Voordeel is dat een weekend dan straks ook als een echt verdiend weekend voelt.

    Maar veel succes tijdens de komende tien maanden!

  • Suzanne zegt:

    Lekker joh 11 weken! Ik had er 6.. succes met het harde leven😉

Wat is dit?

Je leest nu Here we go again! voor Jessi blogt.

Meta

