Floddertje: Dagen van de week

10 09 2005 § 14 reacties

DagenNaast de seizoenen en 69 dagritmekaarten zijn nu ook de dagen van de week (op veler verzoek) te downloaden. Veel plezier ermee!

Je kunt alle kaarten hier bekijken.

§ 14 Reacties op Floddertje: Dagen van de week

  • Anita zegt:

    En ze gaat maar door….Ziet er alweer goed uit!

  • superdeya zegt:

    Wat een leuke kaarten! Zal eens kijken of ik die in mijn werk kan gebruiken!

  • Tinne Willaert zegt:

    Hallo,

    Ik kan de kaartjes van Floddertje niet meer bekijken, graag had ik ze gebruikt voor in mijn klasje.

    Kan iemand ze misschien doorsturen?
    tinne@cauwelaers.be

    Bedankt!!

  • Jessi zegt:

    @Tinne: Je hebt mail!

  • Rogier zegt:

    Alles goed? Jij hebt duidelijk niet stil gezeten. Indrukwekkend wat je toch elke keer weer presteert. Ik ben benieuwd of je mij nog herinnert. Er is iets met herfst en weblogs dat ik besloot de draad op te pakken.

  • Suzanne zegt:

    Heej leuk, wij hebben ze van winnie the pooh.. En de dagritme kaarten van dagmar stam, mijn favoriet!

  • marijke zegt:

    hoihoi,
    heb je ook een dagritme kaart voor het werken in hoeken? (hoekenwerk)
    Misschien een tip om die nog te maken!

    succes en complimenten voor je site!

  • Felice zegt:

    Hallo,

    Op school hebben wij sinds kort een aantal picto’s van floddertje in gebruik als aanduiding van de ateliers. de kinderen vinden ze reuzeleuk (evenals de leerkrachten). In het atelier Jonge kind worden ook een aantal dagritmekaarten gebruikt. Binnen de logopedie
    hangen de dagen en de seizoenen op het bord. Alleen jammer dat er geen maanden van het jaar zijn: dan was de hele serie compleet. Een idee misschien?

  • Pouleyn Ellen zegt:

    hey,

    ik gebruik al twee jaar de dagritme kaarten van floddertje maar ik ontbreek er een paar… Kan iemand ze mij eens allemaal doorsturen?
    dankje wel
    ellenpouleyn@hotmail.com

  • bjorn zegt:

    ├Čk vind dit bagger jullie zijn net kleine kinderen wat een sukkels jezus dat jullie je kind niet anders kan opvoeden dan met dagritmekaartjes.
    zielepieten…..

  • inge zegt:

    Heeft iemand voor mij de kaarten van Dagmar Stam( de dagen van de week) ik ben er n.l. 1 kwijt en kan ze dus nu niet meer gebruiken

  • susan zegt:

    hallo ik ben op zoek naar de dagen van de week van dagmar stam. Kan iemand mij hier aan helpen?

    gr susan

  • Ramona zegt:

    Hoi,

    Ik ben mijn taken kaartjes en regels van floddertje kwijt. Wie heeft ze nog voor mij? Alvast hartelijk dank.

    Groet,

    Ramona

Wat is dit?

Je leest nu Floddertje: Dagen van de week voor Jessi blogt.

Meta

