Dagritmekaarten in gebruik!

3 10 2005 § 6 reacties

Dagritme LiveJuf Jolanda stuurde me foto’s van de Floddertje dagritmekaarten zoals ze ze in gebruik heeft in de klas. Ze heeft ervoor gekozen om ook nog per dag de kaarten een kleur te geven, zo is het extra herkenbaar voor de kinderen. Op maandag gebruikt ze rode kaartjes, dinsdag oranje, woensdag gele, donderdag groene en op vrijdag blauwe kaartjes.

Gebruik je de dagritmekaarten ook in je klas? Ik ben heel blij met een foto!

§ 6 Reacties op Dagritmekaarten in gebruik!

  • Wat leuk om ze ‘in de praktijk’ te zien, heerlijk.

  • Marjolein zegt:

    Wat attent om je een foto te sturen als er gebruik is gemaakt van jouw materialen. Top!

    En Jessi, wat heb je toch een geweldig mooie website. Ik heb jou gelinkt op mijn verschillende websites (mijn weblog en de site voor andere juffen)…super is ie!

    Kwam ook even langs om je een fijne Dag van de Leraar te wensen! Heb je de tekst daarover op mijn log al gelezen 🙂 ?

  • Imelda zegt:

    Hallo!
    Wat een leuke site zeg! Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek ben naar nieuwe dagritmekaartjes voor op mijn planbord. Ik heb nu kaartjes van Winnie the Pooh, maar wil er extra bij en die kan ik niet allemaal vinden of niet downloaden. Nu ik deze kaartjes zie lijkt me dit ook helemaal geweldig! Maar kaartjes die ik nog mis, kan ik die aanvragen? Of blijft het bij deze verzameling?

    Groetjes

  • Jessi zegt:

    @Imelda: Ik denk dat het hierbij (voorlopig) blijft. Ik heb het erg druk met mijn deeltijdstudie op de pabo en heb er gewoonweg geen tijd voor… helaas.

  • marijke zegt:

    hoi Jessi,

    echt super je website. Doordat ik de kaartjes ook ben gaan gebruiken, kwam ik erachter dat ik nog wat miste. Zo heb ik zelf nog wat geknutseld en er een paar bijgemaakt. Als je mij je mail adres ff stuurt, dan zal ik ze naar je sturen. Misschien vind je het handig om ze erbij te zetten. (hoeft niet natuurlijk)
    verder zal ik binnenkort ook een foto sturen van mijn groep.

    Ik gebruik ze in groep 5 en de kids vinden het echt helemaal super!

    bedankt,

    groetjes marijke

  • DANIELLE zegt:

    Hoi Jessi,

    ik was erg onder de indruk van je dagritmekaartjes.
    Net als Marijke heb ik er een paar bijgemaakt.
    Als je het leuk vindt, stuur ik deze ook graag naar je toe.
    Laat het maar weten.

    Groejes,
    Danielle

Wat is dit?

Je leest nu Dagritmekaarten in gebruik! voor Jessi blogt.

Meta

