Trots

15 10 2005 § 6 reacties

Propedeuse
Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zover: de propedeuses werden uitgereikt! Het voelde een beetje alsof ik mijn diploma kreeg, ik was best een beetje trots op mijn papiertje. Nog twee jaar zwoegen en dan zit ik hopelijk weer in die zaal… Tot nu toe valt het tweede jaar me zwaarder dan het eerste. Het opstarten duurt lang en mijn agenda is bomvol. Versnellen is een hele klus, maar ook wel erg leuk. Ik heb voor mezelf ook definitief de keuze voor het jonge kind gemaakt. Op dit moment sta ik in groep 6 en ik merk dat de onderbouw me beter ligt. Toch is het ook erg leuk om alle groepen een keertje mee te maken. Het is nu herfstvakantie en daar ben ik meer dan ooit aan toe… op naar de kerstvakantie!

§ 6 Reacties op Trots

Wat is dit?

Je leest nu Trots voor Jessi blogt.

Meta

