Taggen? Ik dacht dat het stokjes waren…

29 01 2006 § 3 reacties

Ik ben zowaar weer in het bezit van een stokje, al heet het een tag tegenwoordig… Ik word oud geloof ik. Omdat ik de geefster graag mag en ik toch al veel te weinig gebruik maak van de weblogfunctie van deze website doe ik maar weer eens mee…

4 baantjes die je in je leven hebt gehad??
– secretaresse
– postbode
– administratief medewerkster I
– administratief medewerkster II

4 films die je niet vaak genoeg kunt zien?
– Labyrinth
– I’m trying to break your heart
– Wallace & Gromit
– Labyrinth

4 plaatsen waar je hebt gewoond?
– Leersum
– Maarn I
– Roermond
– Maarn II

4 televisieprogramma’s waar je graag naar kijkt?
– Friends
– Roseanne
– TV Makelaar
– Schaatsen

4 plaatsen waar je op vakantie ging?

– Parijs
– Stockholm
– Spijkenisse
Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug

4 websites die je dagelijks bezoekt?
google.nl
funda.nl
wilcoworld.net
paboforum.nl

4 dingen die je graag eet?

– Couscous
– Pizza
– Macaroni
– Rijst

4 plaatsen waar je liever bent dan nu?




Ik zit hier prima eerlijk gezegd…

4 bloggers die je gaat taggen?
Net als vroeger… wie hem wil mag hem komen halen…

§ 3 Reacties op Taggen? Ik dacht dat het stokjes waren…

  • MacPhisto zegt:

    Toevallig was ik vorige week zondag nog op de Utrechtse Heuvelrug. Maar het zal ongetwijfeld tijdens warmere, groenere jaargetijden stukken aangenamer zijn daar.😉

  • Jessi zegt:

    @MacP. Om er te wonen vind ik het er altijd een feest, zelfs tijdens de barre wintermaanden!😉 Voor een vakantie zou ik inderdaad even wachten op wat meer zonneschijn.

  • Leuk om je weer op je log te zien!

Wat is dit?

Je leest nu Taggen? Ik dacht dat het stokjes waren… voor Jessi blogt.

Meta

