Perfect?

25 02 2006 § 3 reacties

MartijnIk vind het concept ontzettend fout, maar toch kan ik er ontzettend van genieten: De perfecte partner. Nog nooit gezien? Twee bekenden van een zoekende vrijgezel zoeken drie potentiële kandidaten uit waarmee de vrijgezel vervolgens drie dagen gaat samenwonen. Ook niet echt een programma waar ik normaalgesproken warm voor loop, maar toch kan ik hier erg van genieten. De vrijgezel ontvangt de kandidaten thuis en die blijven dus drie dagen logeren. Heerlijk om te zien hoe mensen op elkaar reageren en hoe de vrijgezel zijn/haar territorium bewaakt. Als het niet klikt is het ook smullen, zeker als het maar van één kant klikt. Hoe verschillend mensen kunnen zijn en al direct afknappen op elkaars manier van tanden poetsen… lachen hoor. Nobody’s perfect. But me.

§ 3 Reacties op Perfect?

  • Anoniem zegt:

    Heerlijk programma vind ik dit! Zo ontzettend lachen om te zien hoe die mensen met elkaar omgaan als ze ineens verplicht samenwonen.

  • Anita zegt:

    Bovenstaande reactie was van mij…

  • MacPhisto zegt:

    Iemand die mij wil opgeven? Mijn normale datepogingen en ontmoetingen lopen toch in het honderdduizend.

Wat is dit?

Je leest nu Perfect? voor Jessi blogt.

Meta

