Go go go!

1 03 2006 § 6 reacties

HUEn toen was hij ineens weer verdwenen: mijn studiedip. Tot vorige week kon ik geen boek meer zien, maar nu heb ik steeds de kriebels om heel veel te gaan doen. Maar ik heb geen plan (en geen stageplek, maar dat is weer een ander verhaal). En weet ik niet waar ik beginnen moet. Dus ben ik steeds van plan iets te gaan doen, maar leg dan de boeken weer weg omdat ik niet weet waar ik moet zijn. Lekker handig zo. Plannen? Wat is dat? Iemand een gouden tip?

§ 6 Reacties op Go go go!

  • Start deze week met de didactiek van natuur: die moet je ook gebruiken bij het uitpluizen van de methode.

    Wat ik doe: ik bekijk in de readers wat per vak moet en verdeel die stof over het aantal weken dat er nog tot twee weken voor de tentamenweken zijn (nu nog vier). In een schriftje maak ik voor elke week een lijstje met dingen die die week gedaan moeten worden. Dingen die gedaan zijn vink ik af. Mocht je niet aan alles toekomen, dan heb je je twee blokweken en de dagen voor de werkelijke tentamens nog om dat weer recht te breien. Werkt als een trein (bij mij), tenzij er een hele serie onverwachte dingen gebeuren natuurlijk….

  • Jessi zegt:

    @ Amna: Jij zou jij niet zijn als je geen gouden studietip zou hebben.🙂 Weet je wat? Ik ga het gewoon eens proberen op jouw manier. Tsjakkaa! Ik ga meteen plannen. Thanks.

  • V@nM@n zegt:

    Gewoon beginnen toch…

  • Sorry, sorry, sorry, een echte juf: spelfoutje ontdekt: jou manier kan niet: het is jouw manier…

  • Renesmurf zegt:

    Gewoon bij het begin beginnen, dan gaat het vanzelf wel lekker lopen.

  • Jessi zegt:

    @Amna: Klopt, het is idd jouW. Ik geloof dat dit gewoon kwam doordat de W af en toe hapert op het toetsenbord. De R komt er soms spontaan dubbel uit. Alles nalezen dan maar!😉

Wat is dit?

Je leest nu Go go go! voor Jessi blogt.

Meta

