Maart roert zijn staart

2 03 2006 § 2 reacties

Sneeuw in MaarnWat is een weblog zonder sneeuwfoto vandaag de dag? Toch vind ik het lekker wakker worden hoor, zo met een laagje poedersuiker in de achtertuin. Dan nog maar even geen lente, dit is toch een heerlijk toetje van de winter? Ik werd wakker met “Nu mag ik op de slee!” onder mijn slaapkamerraam. Toen wist ik genoeg: opstaan!

Ik hoop dat de sneeuw nog een paar uur blijft liggen, nog even heerlijk door de kraakverse variant lopen voordat het een grote blubberige zooi wordt. Zo bijzonder is het trouwens niet, sneeuw in Maart. Maar leuk is het wel.

Studeren? Oh ja… Dat eerst. Dan pas in de sneeuw wandelen.

§ 2 Reacties op Maart roert zijn staart

  • Renesmurf zegt:

    Sneeuw ziet er altijd prachtig uit!
    En het is veel beter dan regen!

  • MacPhisto zegt:

    Ik wel net zeggen… Vorig jaar maart lag in de eerste week ook sneeuw. Om vervolgens twee weken later iedereen uit z’n dikke winterjas te zweten. Een hoopvol vooruitzicht!

Wat is dit?

Je leest nu Maart roert zijn staart voor Jessi blogt.

Meta

