Wat wilde jij vroeger worden?

20 03 2006 § 3 reacties

1. Apenverzorgster
2. Poezenknuffelaar in het asiel
3. Webdesigner

En wat ben je geworden?

Nog niks. Ik studeer voor juf.

§ 3 Reacties op Wat wilde jij vroeger worden?

  • Grappig om aan terug te denken. Als kleuter wilde ik stewardess worden. Op de middelbare school dacht ik vooral aan moeder en beroepsmilitair. Na mijn trouwen baalde ik dat ik niet gewoon juf was geworden. En nu? Ben ik moeder van de twee liefste kinderen van de wereld, run ik een gezin en stort ik me daarnaast (soms met militaire precisie) op de juffenstudie…

  • Juf Miriam zegt:

    Rond groep 8 wilde ik graag kraamverzorgster worden. Totdat ik hoorde dat je dan ook moest poetsen en koken, toen haakte ik een beetje af. Wel was altijd duidelijk dat ik ‘iets met kinderen’ wilde.
    Maar ook wilde ik heel graag dansen… dus heb ik een jaar danstherapie gestudeerd, maar dat was ’t toch niet echt.
    De PABO was een superkeuze !!
    Nu ben ik dus juf, dus toch wel ‘iets met kinderen’.

  • MacPhisto zegt:

    Als een ventje van twaalf jaren jong vertelde ik aan iedereen dat ik latrer striptekenaar wilde worden. ‘Maar hoe wil jij daar later fatsoenlijk centen mee verdienen’ was dan het honend antwoord. Vijftien jaren later heb ik als groeiend grafisch vormgever toch mooi die sarcasten en rationalisten flink te kakken gezet.😉

Wat is dit?

Je leest nu Wat wilde jij vroeger worden? voor Jessi blogt.

Meta

