Stagebezoek

16 04 2006 § 5 reacties

Stagebezoek
Vast onderdeel van de pabo is het stagebezoek. Of je dat nu leuk vindt of niet, een of twee keer per stage komt er iemand van de pabo om je op je vingers te kijken. Ik heb goede en minder goede ervaringen met deze mensen. De een doet alles om je op je gemak te stellen en legt de nadruk op opbouwende opmerkingen, de ander geeft je het gevoel dat je niks kunt en nooit een goede leerkracht zult worden. Tot nu toe heb ik deze twee soorten mensen steeds om en om gehad, dus was het nu weer tijd voor een positief bezoek. En warempel. De beste man was erg enthousiast en had eigenlijk helemaal niets op of aan te merken. Toch lekker, als je zelf al het gevoel hebt dat het goed gaat. Ik heb gewoon erg veel geluk deze keer: een leuke klas, een leuke bezoeker, een leuke begeleidster en een leuke school. Dat mocht ook wel een keer.

§ 5 Reacties op Stagebezoek

  • Juf Miriam zegt:

    Soms is het inderdaad wel eens fijn om te horen dat je het WEL goed doet.
    Succes!!

  • Jess zegt:

    Niet te onzeker over jezelf zijn en gewoon laten zien wat je in huis hebt dan kom je er zeker wel !! Zelf heb ik binnen nu en een maand mijn pabo diploma binnenšŸ˜€

  • Heerlijk, ik wist natuurlijk allang dat je het kon, maar dit soort bezoeken zijn je toch erg gegund. Gelukkig weet ik precies hoe het voelt: het juiste soort bezoek op het juiste moment geeft je een voor onze studie niet helemaal onbelangrijk gevoel weer helemaal terug: juf worden is leuk…

  • MacPhisto zegt:

    Geluksprankjes komen vaak op verdacht gepaste momenten.

  • TeeBeeWee zegt:

    Wat een opkikker! (Persoonlijk had ik niets anders verwacht…)
    :O)

Wat is dit?

Je leest nu Stagebezoek voor Jessi blogt.

Meta

