Fan

31 07 2006 Reacties staat uit voor Fan

Fransfan Ik keek zaterdag naar Slapen bij Frans. Op Talpa. Ja, echt. Ik had met zoveel verbijstering naar het promofilmpje gekeken dat ik het echt een keer moest zien. U kent het niet? Ook niet stiekem? Nou vooruit: er zijn mensen die graag een nachtje bij Frans willen slapen.

Deze mensen worden getracteerd op een nachtje in een enorme tent in Frans zijn achtertuin. Uiteindelijk krijgen twee gelukkigen daadwerkelijk de kans om een nacht door te brengen in huize Bauer en ’s ochtends aan te schuiven voor een lekker ontbijtje bij Frans, Maris en de kids.

In de aflevering die ik heb gezien zat een vrouwelijke fan. De mevrouw van het plaatje om precies te zijn. Ze gaf Frans een cadeau. Een pak sap. Met daarbij de mededeling: “Ik krijg elke week een pakket van de voedselbank en daar zeiden ze: neem dit maar mee voor Frans.” Ik was verbijsterd. Frans zelf mompelde nog iets over dat de mevrouw eerst voor zichzelf moest zorgen, maar was volgens mij zelf ook totaal in de war. Een ons geluk? Tsja, een liter in dit geval.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Fan voor Jessi blogt.

Meta

