De tijd vliegt

2 08 2006 § 4 reacties

Mijn nieuwe agenda moest in gebruik worden genomen. Verjaardagen erin, afspraken overnemen uit de oude agenda, je kent het wel. Bladerdeblader. Welke dag is het vandaag? Ehm. 2 Augustus?! In de week van 22 augustus wachten mij alweer 2 hertentamens! Deze vakantie gaat echt veel te snel. Ik heb net het gevoel dat ik een klein beetje tot rust kom, maar ik moet toch echt alweer aan de slag. Er wacht mij een zeer pittig pedagogiek tentamen. Bovendien zou ik deze vakantie nog wat verslagen afronden en achterstanden wegwerken. Help. Gelukkig beginnen de lessen pas weer in de week van 11 september. Dat duurt toch nog best lang. Gelukkig maar, ik heb mijn tijd nog hard nodig. En dat in de vakantie!

§ 4 Reacties op De tijd vliegt

  • Jammer dat je Peda niet hebt gehaald, maar deze keer lukt dat natuurlijk gewoon wel. Ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken en ook niet echt voor te bereiden. Het tentamen dat ik nog moet herren halen we volgens de leerkracht die hem gaat bedenken toch nooit…

  • Jessi zegt:

    @Amna: ik had peda ook niet geprobeerd hoor, ik heb zelfs mijn excuses aan de juf gemaakt onderaan mijn lege tentamenblad!🙂

  • OOOOH, dan haal je hem zeker. Als je de stof beheerst dan zijn de vragen niet zo moeilijk. Het is wel veel, dat weer wel. Hoe is jouw gevoel over beweging?

  • Jessi zegt:

    @Amna: Ik kan niks met beweging, ik kan het niet beter doen dan vorige keer. Hoogstens de uitleg van Bert en de aantekeningen van 2A doorlezen en meenemen. Ik vind het vooral niet fair hoe het is gelopen. Ik had op een ophoging gehoopt, want ik had een 5. Helaas pindakaas.

Wat is dit?

Je leest nu De tijd vliegt voor Jessi blogt.

Meta

