Orkut

6 08 2006 Reacties staat uit voor Orkut

Het begon als een incrowd feestje, vandaag zeg ik eindelijk mijn account op. Het berichtje van ene LuKãO was de druppel:

Zeg hallo mijn naam is Lucas en gostaría q u holandes ging in de gemeenschap van de beker van de wereld van 2010 in het Afrika van het zuiden binnen. wij gaan dat de officiële gemeenschap van de beker 2010 worden. Levende Nederlandes! Het verplichtte! Het verplichtte! 

Alle groepen binnen Orkut worden overspoeld met spam, en niemand is er nog serieus op zoek naar nieuwe vriendschappen. Hoewel Google er nu de touwtjes in handen heeft vind ik er nog steeds niks aan. Volgens mij is het officieel al langer een flop, maar ik kom er vandaag pas achter. Het feit dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord was vergeten zou daar ook een aandeel in kunnen hebben…

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Orkut voor Jessi blogt.

Meta

