*Burp!* (Pardon)

7 08 2006 Reacties staat uit voor *Burp!* (Pardon)

In plaats van op mijn werk zit ik thuis, fijn in de buurt van mijn toilet. De details zal ik je besparen, maar ik eet voorlopig geen uiensoep meer zullen we maar zeggen. Het lijkt eigenlijk vrij goed getimed, deze misselijke bedoening. Zoals rechts al te lezen valt mag het wel een onsje meer minder zijn. Vandaag geef ik mezelf het startschot voor een nieuwe poging om wat van die onsjes kwijt te raken. “Juf, jij hebt een beetje een babybuik” willen we niet meer horen tot dat ook daadwerkelijk het geval is. Racefiets gekocht, koektrommel op slot. Dag onsjes! (Goed he, nog helemaal met frisse moed enzo…)

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu *Burp!* (Pardon) voor Jessi blogt.

Meta

