To do deze week…

25 08 2006 § 1 reactie

zolder stofzuigen
– portfolio minor afronden
– verslag rekenen maken
– verslag taal spraak en communicatie maken
uit eten (2x)
naar de Uitmarkt
duimen voor een goede uitslag van de tentamens
genieten van het feit dat de pabo pas op 7 september weer start

Tsja, met de tweede helft van de lijst komt het wel goed. De eerste helft… Het is altijd de pest met die kleine modules dat je voor één miezerige studiepunt ontzettend veel werk moet verzetten. Bovendien snap ik van rekenen niet helemaal wat de docent wil horen. Moet ik nu echt een hele lezing gaan houden over een filmfragment van 10 seconden? (Klasgenoten… HELP!) Ik kijk nog even naar het laatste punt op de lijst. Jippie!

§ Een Reactie op To do deze week…

  • Over dat rekenen: daar komt het zo’n beetje wel op neer. Ik weet niet wiens verslag al (goed) beoordeeld is, anders kun je even vragen of de dat verslag mag zien. Wij (S. en ik) hebben het in de laatste toetsweek ingeleverd, maar nog niets teruggekregen. Als je het in wilt zien moet je maar ff mailen.

Wat is dit?

Je leest nu To do deze week… voor Jessi blogt.

Meta

