Mot

10 09 2006 § 4 reacties

mot

Nazomer: als de motten verkoeling zoeken in de schaduw van het zonnescherm.

§ 4 Reacties op Mot

  • Wat zal ik zeggen? Mooie foto, irri beestjes.

  • TeeBeeWee zegt:

    Heeeeee die Jessi!
    Op mijn vrije dag wat aan het rondsurfen en even hier binnen gekomen!
    Prachtige dingen weer gemaakt Jessi! Vooral die kaarten! Misschien wil ik ze ook wel gaan gebruiken op mijn werk voor het pictobord! (Dat laat ik wel weten en een foto natuuuurlijk!)
    Tot later!

  • Sharon zegt:

    Heey Jessi!

    Ik kwam via via op je weblog (eerst op je website…) en toen zag ik iets waar ik al heel lang naar zoek: een spreekwijzer..! Lijkt me heel handig voor mijn kersverse nieuwe (drukke) groep. Het lukt me alleen niet om hem te downloaden.. krijg steeds een foutmelding. Zou je hem me kunnen toemailen… daar zou je me echt HEEL gelukkig mee maken:D

    Mijn email is: disharonno@hotmail.com

    Alvast superbedankt!

    Liefs, Sharon!

  • Juf Miriam zegt:

    Mooie foto hoor!!

Wat is dit?

Je leest nu Mot voor Jessi blogt.

Meta

