Macro!

24 09 2006 § 3 reacties

Ik vind onze nieuwe camera echt te gek. Mijn oude hobby herleeft, het is echt ongelooflijk wat er met deze camera allemaal kan. Vandaar het nieuwe onderdeel met de nieuwste foto’s op Flickr aan de rechterkant. Voor de leken onder ons: je kunt dus ook op de foto’s klikken om ze groter te bekijken.

§ 3 Reacties op Macro!

  • Wow, mooie foto’s. Grappig zo’n schaap met koeienmotief en mooi van dichtbij zo met die bloem en die bij. Petje (of moet ik zeggen doekje) af hoor!

  • Juf Miriam zegt:

    Fotograferen is ook een hobby van mij.Ik wil nog steeds ooit een cursus fotografie gaan volgen… maar wanneer??

  • Anke zegt:

    Super die camera van jullie. Je kunt goed fotograferen Jessi! Tot dinsdag.

Wat is dit?

Je leest nu Macro! voor Jessi blogt.

Meta

