Pitamientjes zonder moeite

9 10 2006 § 4 reacties

35procent.jpgSoms kom je een product tegen dat je elke dag/week/maand wel een keertje zou willen eten. Vaak kleeft er aan zo’n product een ‘maar’. Het is dan te duur, te ingewikkeld om te maken of te ongezond om elke week te eten. Zo probeerde ik laatst de AH Maaltijdsalade met geitenkaas. Was erg lekker, gezond en je hoefde er niet eens moeite voor te doen. Deze keer was de prijs de ‘maar’. Maar liefst € 4.49 per bak. Ik had hem nooit geprobeerd als er niet zo’n fijne kortingssticker op had gezeten. Maar voor € 2,91 wilde ik wel een gokje wagen. Echt èrg lekker. De lekkerste voorverpakte salade die ik ooit heb geproefd. Ik zou zeggen, mocht je een exemplaar vinden met zo’n kekke sticker, laat je dan eens aangenaam verrassen door voorverpakt eten. Hou je niet van geitenkaas? Er zijn ook andere smaken. Hup, naar de winkel! En ik heb niet eens aandelen.

§ 4 Reacties op Pitamientjes zonder moeite

  • Anke zegt:

    Geen aandelen he? Zit je in de marketingcommissie dan? Ik sta ook verbaasd van de kwaliteit van de salades van de AH, maar de prijzen zijn inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Lang leve de 35% stickers en de bonuskaart!

  • Mirja zegt:

    Ik werk nog bij AH en daar mocht ik vroeger wel eens eten. Dat mag je als je zeg maar ’s middags/ ’s avonds werkt. Ideaal om eens de maaltijdsalades uit te proberen. Nu werk ik niet meer op die tijden, maar idd de 35% en bonus vind ik op zo’n moment ook ideaal. Eet smakelijk!

  • Koen zegt:

    Hmm… Geitenkaas…. Kwijl…

  • carla zegt:

    ik wil eigenlijk reageren op die mooie fotos van jou maar ik weet niet waar ik het anders moet neerschrijven dus: prachtige fotos mooie kleuren jessi groetjes van mich oet papendrecht

Wat is dit?

Je leest nu Pitamientjes zonder moeite voor Jessi blogt.

Meta

