Tss…

10 10 2006 § 3 reacties

Een berichtje in de categorie ‘schandalig’ dat ik met oprechte verbazing heb zitten lezen. Mijn reactie? Waar waren de begeleiders?! Echt wreed en onnodig vind ik zulke dingen. En ik ben niet eens zo dol op cavia’s.

§ 3 Reacties op Tss…

  • Anke zegt:

    Nou, ik vind dit echt slecht. Als je jonge kinderen op deze manier met dieren in aanraking wilt laten komen, dan moet je er toch eerst voor zorgen dat ze leren hoe ze die beestjes moeten behandelen!

  • Mirja zegt:

    Ik heb er dus ook over geschreven. Ik vind het schandalig hoe het is gegaan. Ik hou wel ontzettend van cavia’s. Heb er vele gehad en zou er nu wel weer een aantal willen.

  • Koen zegt:

    Onvoorstelbaar zulk gedrag…

Wat is dit?

Je leest nu Tss… voor Jessi blogt.

Meta

