Blister

20 11 2006 § 3 reacties

Ik heb een blaar op mijn oog. Heel bijzonder hoor. Het is trouwens geen echte blaar, maar een verdikking van mijn oogslijmvlies. Niks ernstigs, zo kon een vriendelijke dokter me vandaag vertellen. Er waren vorig jaar al twee dokters die mij hetzelfde gemeld hadden, maar daar geloofde ik toen eigenlijk niks van. Mijn blaar was toen namelijk al lang en breed verdwenen zodra ik de wachtkamer binnenliep. En om het spannend te houden kwam hij altijd weer terug zodra ik een half uur thuis was. Natuurlijk vertelt de dokter dat het niks is als er niks te zien is. Duh. Maar vandaag was mijn blaar ook in het hol van de leeuw live te aanschouwen. En volkomen onschuldig. Piew. Je ogen kunnen je echt de stuipen op het lijf jagen.

§ 3 Reacties op Blister

Wat is dit?

Je leest nu Blister voor Jessi blogt.

Meta

