Schrijf!

6 12 2006 § 9 reacties

luchtjeIk ben dit weblog ooit begonnen zodat ik aan het einde van mijn studie een mooi document zou hebben van mijn studietijd. Nu moet ik eerlijk zeggen dat dat geschrijf er nogal bij inschiet de laatste tijd. Ik heb op dit moment nog 7 maanden en 17 dagen te gaan tot mijn allerlaatste stagedag. Dan word ik geacht zelfstandig een klas draaiende te kunnen houden. Ik ben benieuwd. Gelukkig heb ik wel het gevoel dat ik dit laatste jaar veel leer, maar het is ook behoorlijk veel allemaal. Nog slechts één miezerige eenpuntsmodule van vorig jaar heb ik liggen om af te ronden, verder is het allemaal klaar. Propedeuse: check. Stage 1 t/m 5: check. Minor: check (alleen nu nog de punten krijgen, zucht). Dus nu rest me nog alle fijne modulen van dit jaar af te ronden en mijn afstudeerstage te doen. Oh ja, afstudeerplek: check. Hopelijk kan ik mijn stage in het speciaal onderwijs ook voldoende afronden, het is totaal anders dan de andere stages en erg moeilijk in te schatten wat er van me verwacht wordt om een voldoende te halen. Morgen krijg ik mijn tussenevaluatie terug, dan weet ik in elk geval of ik op de goede weg zit. Het komt allemaal goed, maar ik moet nog erg veel doen. Tsjakkaa!

Update: ook mijn tussenevaluatie is in orde. Check. 

§ 9 Reacties op Schrijf!

  • Anke zegt:

    Heerlijk he, alles afchecken! Fijn dat je een goede tussenevaluatie hebt. Fijn weekend nog!

  • Gearz zegt:

    Zo dat ziet er weer anders uit.. Leuk!

  • Jessi zegt:

    @Gearz: Tsja, WordPress maakt het je ook wel erg gemakkelijk om te switchen zo af en toe. Zelf knutselen is er helaas niet bij…

  • Gearz zegt:

    Dat is dan wel weer jammer… maar ach.. het blijft toch origineel.. aangezien iedereen of een punt of een web-log heeft😉

  • TeeBeeWee zegt:

    Wow!
    Time flies… (nog maar 7 maanden en 17 dagen!)
    Mooi hier hoor!

  • Joke zegt:

    Hoi Jessi,
    Even terzijde:
    Wat heb je weer mooie foto’s gemaakt!
    Grandioos.

    Succes met de laatste loodjes. Je bent best al ver gevorderd. Fijn hè, als je lijstje steeds korter wordt.
    Succes
    Joke

  • sofie zegt:

    hallo jessi kan jij mij messchien helpen ik moet een spreekbeurt over ”de strip” geven saai en ik weet geen weetjes en mij klas vind dat juist tof leuke weetjes.kun je me messchien een site geven ofzo.

    groetjes sofie

  • Jessi zegt:

    @ Sofie: Het spijt me, maar van strips heb ik totaal geen verstand. Ik zou eens gaan Googlen als ik jou was. Succes ermee.

  • MacPhisto zegt:

    Eventjes er tussenuit om de blogaccu te herladen doet wonderen.🙂 En wat valt er eigenlijk aan bijzonders te melden aan het einde van een jaar, behalve Sinterklaas en kerstbomen? Wel zo lekker en fris om weer in een nieuw onbeschreven jaar te leven.

Wat is dit?

Je leest nu Schrijf! voor Jessi blogt.

Meta

