Overstag

30 12 2006 § 1 reactie

iPodOkee, ik ben gezwicht. Ik vond ze altijd te duur en ze hadden wat mij betreft teveel opslagruimte. Maar ze zijn ook zo mooi… en is 2 GB tegenwoordig nog wel teveel? Dat zijn ook ‘maar’ 500 liedjes. Dus ik dacht: ik gun mezelf een mooi kerstcadeau. Waarom ook eigenlijk niet,  ik heb hem ook wel een beetje verdiend. Net nog een pedagogiekverslag afgerond enzo. Moet kunnen. En zoals zovelen ben ik nu dus de trotse bezitter een iPod. De goedkoopste hoor, dat dan weer wel. Maar oh wat issie mooi… als een kind zo blij ben ik.

§ Een Reactie op Overstag

  • Mirja zegt:

    Mooi vind ik ‘m ook, maar heb een goeie andere mp3 speler in mijn bezit, maar ik denk dat ik ooit ook overstag ga… ooit.
    Veel plezier ermee en een fijne jaarwisseling.

Wat is dit?

Je leest nu Overstag voor Jessi blogt.

Meta

