Update

14 01 2007 § 1 reactie

Even een mini-update tussen het gestamp door (bijna tentamens): mijn speciaal onderwijsstage is donderdag (zeer) positief beoordeeld. Ik kreeg vrijdag een mailtje van mijn afstudeerschool: of ik nog wilde komen. Definitief ja dus. Dinsdag ga ik ze even bellen en een afspraak maken om vast kennis te maken. Dan wordt het echt: mijn laatste stage alweer. Bijna juf. Nu gaat het echt snel. Eindspurt here I come. Woeptidoe.

§ Een Reactie op Update

  • MacPhisto zegt:

    Jouw 2007 begint echt goed!🙂 Dus tegen de zomer wordt het afstuderen? Bij mij gaat het ietsje minder voorspoedig, want ik kan opnieuw gaan solliciteren komende weken. Het arbeidscontract werd geen 2e keer verlengd (=bezuunigen op z’n Zeeuws) en dat terwijl ik midden in een verhuizing zit.😦

    Maar goed, we gaan wel weer vrolijk posten vanaf nu en leuk elkaars blog hervonden te hebben!

    Groetjes,
    Christian

Wat is dit?

Je leest nu Update voor Jessi blogt.

Meta

