3 – 2 – 1 – 0!

3 02 2007 § 3 reacties

Mijn nieuwsgierigheid liet me gisteren door de modulehandleidingen voor de komende twee periodes bladeren. En wat schetst mijn verbazing? Ik heb nog maar 2 tentamens! Dus afgezien van de herkansing pedagogiek van dinsdag en eventuele andere missers is het aftellen geblazen. Dat is een opstekertje. Natuurlijk zijn er nog heel veel verslagen te maken, maar dat kan op mijn eigen tempo en in mijn eigen tijd. Heerlijk.

§ 3 Reacties op 3 – 2 – 1 – 0!

  • Juf Miriam zegt:

    Heerlijk, succes met de twee tentamens en daarna op je dooie gemak alles afwerken.

  • Anke zegt:

    Jessi, wat heerlijk. Fijn dat je even gekeken hebt, dat scheelt weer leren. Voor mij nog iets meer tentamens: geschiedenis, peda3, peda5 en peda6. Dit geeft wel aan welk vak ik niet zo leuk vindūüėČ Verslagen zijn minder erg! Het schiet voor jou echt op. Afstudeerstage, twee tentamens, verslagen en de mondeling. Nog een half jaar en je bent ‘echt’ juf. Leerse nog en tot dinsdag!

  • Amna Chebil-Mengerink zegt:

    Dit klinkt erg goed! Ik hoop dat we alles in één keer halen.

Wat is dit?

Je leest nu 3 – 2 – 1 – 0! voor Jessi blogt.

Meta

