Cute!

5 02 2007 § 5 reacties

pandaHoe snoezig kun je het maken? De in september geboren panda Mei Lan is op werkdagen vanaf een uur of vier ’s middags live te bewonderen via de pandacam in de Zoo van Atlanta. Pas op, het risico bestaat dat je minutenlang blijft kijken terwijl je oeh en ah tegen je beeldscherm roept…

§ 5 Reacties op Cute!

  • Juf Miriam zegt:

    Wat lief zeg🙂

  • Anke zegt:

    Haha, ik heb inderdaad 10 minuten ‘aaah’ geroepen. wat schattig dat beestje, zit een beetje over die palmstruik te kruipen en van het bergje te rollen. Echt heel leuk. Niet te vaak doen dus, als ik nog wat nuttigs wil doen.😉

  • Amna Chebil-Mengerink zegt:

    Lijkt me heel schattig, maar iedere keer als ik kom is de pandacam offline…

  • Jessi zegt:

    @Amna: tsja, alleen werkdagen vanaf een uur of vier ’s middags, heeft met het tijdsverschil te maken. Toch een keer proberen, het is echt snoezig.

  • Eindelijk! Ik heb hem gezien. Wat een poepiee…

Wat is dit?

Je leest nu Cute! voor Jessi blogt.

Meta

