Gestaag

16 02 2007 § 1 reactie

holli_conger.jpg

Er is weer studienieuws. Mijn plan van aanpak voor de eindstage is door stagebegeleidster en supervisor goedgekeurd en ook mijn minor is eindelijk helemaal afgerond! De 26e begin ik aan mijn eindstage in groep 1/2. Ik heb er zin in en het is ook wel een beetje spannend om alleen de klas te draaien. Maar eigenlijk heb ik ook dat al vaker gedaan, dus heb ik er vooral zin in. Het schiet op, maar ik moet ook nog veel doen. Dit weekend maar eens even een to do lijstje maken… en dan maar hopen dat ik niet al te erg schrik! De vakken zijn in elk geval interessant en dat is wel eens anders geweest. Fijn dat we nog iets leren dit laatste jaar.

§ Een Reactie op Gestaag

  • MacPhisto zegt:

    Fijn te horen dat het zo vlotjes verloopt met jouw studie! Ik zit ook steeds vaker na te denken over binnen nu en enkele jaren een studie (PABO?) te beginnen. Maar eerst eens mijn centen van de verhuizing terug verdienen. En een nieuwe job vinden natuurlijk.

    Succes volgende week!

Wat is dit?

Je leest nu Gestaag voor Jessi blogt.

Meta

