Sas

23 03 2007 § 5 reacties

Ook ik ben na alle succesverhalen begonnen aan de onvermijdelijke Sonja Bakker. Ik ben altijd sceptisch bij zulke hypes, maar iedereen verliest kilo’s bij het leven. Dat wilde ik natuurlijk ook en zo ben ik vandaag alweer in week 3 aanbeland. In twee weken ben ook ik  kilo’s lichter. Niet slecht. In week 2 ondanks een friet speciaal en een pizza toch weer een halve kilo eraf. Nice. Tuurlijk ken ik ook alle nadelen en horrorverhalen van dat je weer aankomt als je stopt. Maar dat is toch met alle diëten zo? Met een balansdag gaan die kilo’s er bij mij echt niet af hoor. Ook ik ben een kuddedier, maar straks wel een slank kuddedier. Ha.

§ 5 Reacties op Sas

  • Amna zegt:

    Gaat goed zo te horen! Ik ging de eerste twee weken erg hard (3 kilo), maar ben in de derde week niet afgevallen! Nu nog even de moed erin houden dus…

  • Mirja zegt:

    Wat goed. Blijf zo doorgaan, wil ik maar zeggen. Wel is het zo dat je de eerste
    weken snel gaat, maar daarna gaat het langzamer. Niet negatief bedoeld, natuurlijk.

  • Anke zegt:

    Hou vol Jessi !

  • Anita zegt:

    Goed bezig! Voor mij zou het echt helemaal niets zijn. Ik heb er een hekel aan om me aan voorgeschreven menu’s te houden en zou er al heel snel genoeg van hebben. Ik snap wel dat het voor anderen juist fijn kan zijn om zo’n steuntje in de rug te hebben.

    Zelf doe ik het speciale ‘jufanita’-dieet. Ik let op wat ik eet en doe vooral aan veel fruit en rijstwafels in plaats van zakken chips. Gaat niet heel hard, maar in ruim een jaar ben ik nu wel bijna 8 kilo kwijt die blijven lijken te zijn.

  • kim zegt:

    Heel goed!
    lekker zeg dat het zo goed gaat.

    succes!

Wat is dit?

Je leest nu Sas voor Jessi blogt.

Meta

