Schrik

7 04 2007 § 3 reacties

“22 juni is de deadline voor verslagen die nog meetellen voor het schooljaar 2006-2007.”

Hè fijn, een deadline. Dat ontbrak er nog aan…

§ 3 Reacties op Schrik

  • Amna zegt:

    WHAAAAAHHHHH, wat laat jij me schrikken zeg, waar heb je die tekst vandaan? Gelukkig hoef ik me niet echt zorgen te maken, want als ze bepaalde dingen volgend jaar pas bijschrijven boeit dat niet echt, maar als je dit jaar afstudeert boeit het natuurlijk wel. Ik leef met je mee.

  • Jessi zegt:

    @ Amna: Uit de studiegids… dat witte dikke geval. Bedankt voor je medeleven.

  • Anke zegt:

    Jeetje, wat gaat het weer snel. Gelukkig ben ik aardig op draaf, maar als ik zie wat ik moet… Sterkte ermee en ik weet zeker dat het je gaat lukken! Nog 3 maanden en dan ben je een ‘echte’ juf!

Wat is dit?

Je leest nu Schrik voor Jessi blogt.

Meta

