Snurk

15 04 2007 § 6 reacties

In de warme zon geschiedenis leren is geen garantie voor succes, ik kwam tot het Marshallplan en toen werd het zwart. Heerlijk weer hoor, maar met dinsdag een tentamen mag het van mij tien graden koeler zijn. Gelukkig is het dat dinsdag ook.

§ 6 Reacties op Snurk

  • Anke zegt:

    Het lukt mij ook al niet zo best. De vooruitzichten voor het weer tijdens de tentamens zijn inderdaad wat aangenamer! Sterkte met leren.

  • Amna zegt:

    Ok, gelukkig: het ligt niet aan mij. Ik ben lekker een dagje weggegaan en heb sinds de definitieve samenvatting helemaal NIETS meer gedaan. Toch dringt de tijd: morgen stage en dinsdag is het al…

  • Mirja zegt:

    In de zon leren was voor mij ook nooit een succes. Ik hoop dat het dinsdag goed gaat!

  • carla zegt:

    eindelijk is het gelukt om te reageren op je site groetjes en liefs Carla

  • Jolene zegt:

    Hoi Jessi!

    Voor mijn AfstudeerOnderzoek (deze gaat over geschiedenis in het basisonderwijs) zoek ik mensen die aan mijn onderzoek willen meewerken. Daarvoor heb ik zoveel mogelijk deelnemers van verschillende scholen nodig. Zou je de enquete willen maken (onderstaand adres)?

    http://www.thesistools.com/?qid=29535&ln=ned

    Het neemt niet veel tijd in beslag en je zou mij (pabo-studente) er enorm mee kunnen helpen.
    Ps: je hoeft niet in te loggen met een emailadres, het kan ook gewoon met een naam.

    Alvast erg bedankt,

    Jolene

  • Jessi zegt:

    @Jolene; De vragenlijst is echt gericht op mensen met een eigen klas. Helaas ben ik nog niet zover… bijna, maar nog niet helemaal.

Wat is dit?

Je leest nu Snurk voor Jessi blogt.

Meta

