5%

28 04 2007 § 7 reacties

Gewoon nog maar 5% van de wereld heb ik bezocht… Wat een trieste bedoening eigenlijk. Na die verrekte studie moet ik daar nodig eens iets aan gaan doen. Is het bij jou beter?

§ 7 Reacties op 5%

  • Carla zegt:

    hee, Jessi. Ik zie dat je ook nog niet in Ierland bent geweest.,maar je was wel al in Zweden. zo zo.Je hebt nog een heel leven voor je, maar niet wachten tot die 50+ korting hoor.Wel leuk, om dat alles nog te ontdekken , wat in het vat zit vezuurt niet moet je maar denken.groetjes van mij.

  • Amna zegt:

    Haha, ik ben nog veel triester: ik kom niet verder dan 2% en hoop dat het tweeverdienerschap daar straks verandering in gaat brengen.

  • kim zegt:

    ik zit op 6 haha niet veel beter dus moet ng even aan gewerkt worden

  • Anke zegt:

    Jee, ik zit op 7%. Tijd voor actie dus!

  • Anita zegt:

    Ik heb hem overgenomen toen ik hem hier zag en intussen zie ik hem al bij veel meer juffen. Je hebt een rage gestart!

  • hemelsgroen zegt:

    ACHT procent. Ik lig op kop!

  • hemelsgroen zegt:

    ik neem hem ook over trouwens. Erg leuk!

Wat is dit?

Je leest nu 5% voor Jessi blogt.

Meta

