Stuif!

29 04 2007 § 2 reacties

StuifmeelHet is een groot goed, wonen tussen het groen. Maar heel soms is het vooral heel lastig. Als de vliegden zijn gele stuifmeel gaat rondstrooien kun je maar beter dekking zoeken. Op de foto zie je een van de bloemen uit onze tuin, compleet met stuifmeel. Niet het stuifmeel van de bloem, maar van de vliegden. Niet alleen zit het op deze bloem, maar ook op de tuinstoelen, de tuintafel en zelfs op de kraan in de keuken heb ik het spul ontdekt. Eigenlijk zit gewoon alles onder. Even doorbijten, na het stuiffeest is het gewoon weer heerlijk groen wonen tussen de vliegdennen!

§ 2 Reacties op Stuif!

  • Carla zegt:

    Hoi jessi. Nou daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat die vliegden met zijn stuifmeel gaat strooien.Kan je er ook nog allergisch voor zijn. of is dat met de vliegden niet.Zo zie je maar weer, nooit te oud om weer iets nieuws te leren.Maar wat vervelend. alles onder en zelfs in de keuken.En Sheba is die ook geel? haha groetjes van mij .

  • Carla zegt:

    Hoi Jessi. Ik was effe op die site van jou met die bloemenfoto,s Prachtig zijn die zeg met die rups. Zou je het goed vinden als ik er eentje ervan probeer te schilderen of zit er een copy.write op. Groetjes van mij hoi..

Wat is dit?

Je leest nu Stuif! voor Jessi blogt.

Meta

