Lijstje

6 05 2007 § 4 reacties

lijstje.jpg

§ 4 Reacties op Lijstje

  • Hennie zegt:

    krassu krassu krassu

    Leuk hè, nu rek 05 en ped 07 nog effu.

    succes

  • Amna zegt:

    Ziet er goed uit! Je bent verder dan ik. Ik ben nu de laatste hand aan MTD aan het leggen en moet REK 05 en NED 07 nog. Daarna maak ik een lijstje voor de volgende periode: TEC 01, RKJ 06, NAT 04, MEN 04, PDJ 07 en het tentamen AAR 03. Verder ben ik benieuwd wat BEE 04 is, want ik vind dat we voor beeldend eigenlijk allang meer dan genoeg gedaan hebben!

  • Anke zegt:

    Dat ben ik helemaal met je eens Amna! Ik ben nog lang niet zo ver, maar ‘keep up the good work’ ladies!

  • Carla zegt:

    Hee Jessi. Nog effe de laatste lootjes en dan…….. Heerlijk he. Zet hem nog effe op hoor. Hartstikke goed hoor. Groetjes van mich

Wat is dit?

Je leest nu Lijstje voor Jessi blogt.

Meta

