Fijne hepi!

16 05 2007 § 4 reacties

jufDat wenste iemand op mijn werk me vandaag. Ik moest er ook even over nadenken, maar het slaat op Hemelvaart en Pinksteren. Nu heb ik niks met die feestdagen, maar natuurlijk is een vrije dag nooit weg. Kan ik weer wat pabowerk verstouwen. Het gaat echt snel, nog een week of zeven nu. Ik had zelf drie jaar geleden nooit gedacht dat ik zelfstandig een groep 0/1/2 zou kunnen draaien, zeker niet in deze wijk. En al heb ik regelmatig hoofdpijn als ik naar huis ga, ik ben stiekem best een klein beetje trots op mezelf. Nu nog een diploma en dan zijn we klaar voor het echte werk. Wat dat gaat worden? Geen idee. Vacatures genoeg, maar nog geen vacatures waarvan ik een gat in de lucht spring. Nog even zoeken en afwachten dan maar…

§ 4 Reacties op Fijne hepi!

  • Mirja zegt:

    En trots mag je zeker op jezelf zijn! Absoluut.

  • Carla zegt:

    hoi Jessi,
    NATUURLIJK mag je trots op jezelf zijn. Knapperd!En fijn he nog maar een zeven weekjes. En ik hoop dat je een geweldige baan krijgt waarvan je inderdaad een gat in de lucht kan springen.Maar wel uitkijken voor beenbreuken en zo hahaha bij het neerkomen. Groetjes en succes met solliciteren……..

  • kim zegt:

    ja ja gaat nu snel he, nog efkes en dan begin je aan je carriere als juf. Hupsakee leuke baan, nieuw huisje lekker hoor!!

    fijne Hepi;)

    groetjes Kim

  • Anke zegt:

    Nu ‘he’ geweest is, kan ik je alleen nog een fijne ‘pi’ wensen! Verslagse en zet ‘m op deze laatste periode.

Wat is dit?

Je leest nu Fijne hepi! voor Jessi blogt.

Meta

