Wilco

2 06 2007 § 2 reacties

Het concert van Wilco was echt fenomenaal. Vorig jaar dacht ik dat het niet beter zou kunnen, maar donderdagavond hebben ze het toch gepresteerd. Het was echt geweldig! De broodnodige ontspanning in de race tegen de studieklok.

Hier  en hier nog meer gejubel. Ik heb zelf geen foto’s gemaakt, maar er zijn erg veel mensen die het record foto’s-maken-tijdens-een concert wilden verbreken. Eigenlijk heel irritant, maar best leuk dat iemand er ook een van het publiek heeft gemaakt. Niet waar is Waldo, maar waar is Jessi. Ik heb mezelf gevonden. Kijk maar, ik was er echt.

wilco1.jpg

§ 2 Reacties op Wilco

  • Carla zegt:

    hoi Jessi,
    Zo jij stond goed vooraan he.Volgens mij heb jullie ervan genoten leuk hoor.Nog een meter meer vooruit en jullie stonden OP het podium , lekker meezingen.

  • Iemand zegt:

    Ik heb nog wel meer foto’s met het publiek waar jij waarschijnlijk opstaat. Als je daar ee jpg-je van wilt zou ik je ze kunnen mailen.

Wat is dit?

Je leest nu Wilco voor Jessi blogt.

Meta

