Simpsjessi

30 06 2007 § 1 reactie

Simpsjessi

Altijd al willen weten hoe ik er als Simpson uit zou zien… zo dus!

Verder ben ik aan het ‘genieten’ van het staartje van mijn studie. Heel hard aan het leren dus, voor het laatste tentamen aardrijkskunde van donderdag. Want fijn gepland op het randje van de zomervakantie is het voor mij heel onhandig om dit tentamen niet te halen. Als ik het niet haal, dan is het te hopen dat ik dat ruim van tevoren hoor. Mijn herkansing is namelijk pas op 23 augustus en op 31 augustus moeten alle punten binnen zijn, anders moet ik komend jaar weer collegegeld gaan betalen. Dat doen we dus niet… Maar de leerkrachten hebben 10 werkdagen nakijktijd, dus dat is dan te laat voor mij. Dus moet ik voor de zomervakantie nog wat regelen met de leerkracht, maar die krijg ik na het tentamen van donderdag natuurlijk ook never nooit meer te pakken, omdat het dan vakantie is… Echt over nagedacht weer. Wat een genot toch, deze opleiding. Kortom: halen dus, dit tentamen. Leren tot ik erbij neerval. Ik zal het nog missen… not.

§ Een Reactie op Simpsjessi

Wat is dit?

Je leest nu Simpsjessi voor Jessi blogt.

Meta

