Nu echt juf!

10 07 2007 § 7 reacties

Holli Conger

Ja hoor, het is zover! Alle studiepunten zijn binnen: ik ben nu officieel Juf Jessi! Alles gehaald binnen drie jaar en inclusief reken- en taaltoetsen. Op naar het volgende doel: een leuke baan. Maar eerst even genieten van het “klaar-gevoel”. Joepie!

§ 7 Reacties op Nu echt juf!

  • Pa zegt:

    Let me be the first to say…………………………….
    HARTSTIKKE GOED GEDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IN DRIE JAAR HBO/PABO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

    EN NU OP NAAR EEN LEUKE JOB JOB JOB JOBJOB JOBJOB JOBJOB JOBJOB JOBJOB JOBJOB JOBJOB

    VEEL SUCCES EN VAN HARTE JUF JESSI!!!

  • Carla zegt:

    Hee, Jessi. ehm… ik bedoel juf Jessi. PROFICIAT HOOR. KNAP GEDAAN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hOP hOP hOP hOP HOPJE
    ZOEKEN NAAR EEN JOBJE
    MAAR EERST vakantie vieren
    onder de rivieren
    in het belgisch landje
    met een lekker pilsje in haar handje……
    Veel succes Jes. Ik ben apetrots op je.

  • Anke zegt:

    Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd. Wat zal jij een heerlijke vakantie tegemoet gaan… Geniet er van.

  • Patrick zegt:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Van harte!!! Een collega erbij!!!! Ik ben superblij voor je!!!

  • Ma zegt:

    Nogmaals van Harte Gefeliciteerd en succes met je 1e sollicitatie gesprek vandaag!!!!
    Tot vanavond!!

    Groetjes en liefs, Ma

  • Amna zegt:

    Heerlijk, gefeliciteerd. Ik hoop dat je snel een leuke werkplek vindt.

  • Da Dame zegt:

    Proficiat!!! Reken er maar op dat vele kindjes op jou willen gaan rekenen!!

Wat is dit?

Je leest nu Nu echt juf! voor Jessi blogt.

Meta

