Ja hoor…

12 07 2007 § 6 reacties

Gisteren had ik een sollicitatiegesprek, ik dacht voor twee dagen vervangen in een kleutergroep. Bleek het om fulltime te gaan, met alleen een re-integratie in het verschiet zodat de uren op den duur wat terug kunnen lopen. Bovendien was er dan nog genoeg te doen op school. Mijn eerste sollicitatiegesprek dus, een dag nadat mijn laatste studiepunten binnen waren. De sfeer was ontspannen en ik had het idee dat het allemaal lekker liep voor de eerste keer. De school sprak me aan en de mensen waren erg vriendelijk. ’s Avonds belde de directeur… of ik de baan zou willen aannemen. Natuurlijk! Dus vanaf september ben ik juf van groep 1/2. Wat een week…

§ 6 Reacties op Ja hoor…

  • Amna zegt:

    Fantastisch! Heerlijk! Ik ben erg blij voor je. Ik heb de school even opgezocht op internet: ziet er erg leuk uit! Gefeliciteerd!

  • Judith K. te U. zegt:

    Ik kan uit heeeel betrouwbare bron vermelden dat het een erg leuke, gezellige, sociale (naar de kinderen toe maar ook de leerkrachten onderling), kleine, ‘jonge’ school is waar je alles van de afgelopen jaren goed in de praktijk kunt brengen! En wanneer je ergens mee zit – Marcel heeft het hart op de goede plek zitten en heeft twee écht luisterende oren! SUCCES!

  • Carla zegt:

    hee Jessi. Zo zo, nu wordt je mijn collega, Leuk dan kunnen wij af en toe eens in overleg.Groep 1 en 2 zijn de jongste kleuters he. Die zijn zo schattig. Nou heel veel plezier en succes in September, maar dat zal best wel lukken hoorDag juf tot morgen.

  • Patrick zegt:

    Hey, ik blijf je feliciflapsteerten…

  • Priscilla zegt:

    Gefeliciteerd. Geweldig meteen een baan. Veel succes en plezier met voorbereiden!

  • miek zegt:

    Gefeliciteerd Jessi. Echt super!

Wat is dit?

Je leest nu Ja hoor… voor Jessi blogt.

Meta

