Bananencake met walnoten

20 07 2007 § 1 reactie

Bananencake met walnoten

Vakantie betekent in mijn geval: koken en bakken. Vandaag de bananencake met walnoten van Delia Smith. Zelden zo’n lekkere cake geproefd, zeker geen zelfgemaakte… Het recept staat hier, wel in het Engels. Ik gebruikte lichte basterdsuiker in plaats van donkere, gewoon omdat dat al in huis was. En de citroenschil liet ik ook weg, was een budgetkwestie. Gaat prima dus.

§ Een Reactie op Bananencake met walnoten

  • Pa zegt:

    Mooie foto. En ja, hij is lekker. Gisteren zelf geproefd. Ik zou hem toch nog een keer met donkere bastardsuiker proberen. En een keer met citroenschil en donkere basterdsuiker, en keer met lichte. Kun je goed bepalen of het echt wat uitmaakt. Ik ben beschikbaar om te zorgen dat je niet alleen op je eigen mening hoeft af te gaan.

Wat is dit?

Je leest nu Bananencake met walnoten voor Jessi blogt.

Meta

