Vakantie

10 08 2007 § 3 reacties

Heerlijk hoor, vakantie. Ben inmiddels gewend geraakt aan het idee dat ik niets meer voor de pabo hoef te doen en kan dus lekker ontspannen. Op vakantie naar Leuven geweest, waarvan we helaas eerder terug moesten komen in verband met een nogal heftig buikgriepvirus. Heel mooie stad is Leuven, echt gezellig. Daar hebben we de nieuwe Simpsonsfilm gezien, was zeker de moeite waard. Mooie bioscoop ook, daar in Leuven. Ook het laatste Potterboek gelezen, ook weer een aanrader. Verder natuurlijk lekker op mijn gemakje dingetjes aan het verzinnen voor mijn klasje, zoals een weerkalender en een begin van een verjaardagskoffertje. Ze staan op de foto, het idee van het verjaardagskoffertje komt van Priscilla. Kortom, ik kom mijn tijd wel door!

weerkalender.jpg

§ 3 Reacties op Vakantie

  • Anke zegt:

    Ha die Jessi, jammer van de vakantie! Ik hoop dat jullie weer beter zijn. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Simpsons film.
    Wat een leuk idee, dat koffertje. En je weerkalender is erg mooi geworden!
    Geniet van je rust. Groetjes.

  • Anita zegt:

    Ziet er weer goed uit wat je gemaakt hebt!

  • vicky zegt:

    Hey ik ben Vicky, ik ben zelf kleuterjuf en ik vind je weerkalender echt supper. ik zou graag weten waar je de prenten vandaan hebt gehaald! of zou je me ze even kunnen doorsturen

    groetjes en alvast bedankt

Wat is dit?

Je leest nu Vakantie voor Jessi blogt.

Meta

