Voorbereidingen

27 08 2007 § 5 reacties

Ik ben vandaag druk bezig geweest in mijn lokaal, beetje inrichten en puin ruimen. Gelukkig ben ik erg geholpen door de bouwcoördinator, dat was erg prettig. Er komt nogal veel op je af ineens, maar na vandaag zie ik het weer helemaal zitten. Nog niet klaar, maar toch al bijna klaar om de kids te ontvangen. Donderdag gaan de puntjes op de spreekwoordelijke i.

lokaal-2.jpg

§ 5 Reacties op Voorbereidingen

  • Priscilla zegt:

    Je klas ziet er schitterend uit!! Volgende week mag je eindelijk beginnen. Veel succes!!!

  • ma zegt:

    Heel veel plezier met je kids in dit prachtige lokaal!

    Liefs, Ma

  • WOW! Niet alleen een mooi ingericht, maar zo te zien ook een lekker ruim lokaal. Ziet er goed uit. Ik wens je een hele fijne tijd met je kids en hoop je gauw weer eens een keertje te zien.

  • Anke zegt:

    Wow, je eigen lokaal. Ik hoop dat je een goede start van het schooljaar hebt. Heel veel succes hoor juf Jessi!

  • Carla zegt:

    hei Jessi,
    Wat heb je een prachtige klas zeg. En wat veel vlinders. Heel mooi hoor. Succes met je klasje Jessi.Groetjes van mij uit papendrecht.

Wat is dit?

Je leest nu Voorbereidingen voor Jessi blogt.

Meta

